Friday, May 18, 2012

Sudah Berjaya ! ^__^

Assalamualaikum hello hii babes and dute ..

Today dengan gembira dan bahagianya saya nak bagi tahu anda semua yang saya sudah berjaya buat "Felt Craft" yang diimpikan tu ! (

Hambek kau ! Tiga biji saya buat mula mula hari tu..
Yang ni dah habis kak Ina yg keje dgn ibu tu borong..


Macam biasa lah perangai Miss Shikin bila dah berjaya buat something yang dia nak mula lah ketagih gilos sampai tak mau berhenti buat.

Once upon a time

Ibu: Kin jom la tolong ibu buat coklat..
Saya(Shikin): Jap bu..nak jahit sikit

Itu je la dialog saya dengan ibu kat rumah...  Saya still buat coklat tapi sekejap sekejap je lari masuk bilik nak sambung jahit. Huahaha 

Now felt craft dah pun jadi product baru She Keen Enterprise..boleh la datang jenguk jenguk kat page kami ya ^_^

CLICK HERE (Bawah ni okey)

Thanks for reading this entry ! <3





No comments:

Post a Comment