Friday, May 4, 2012

Felt Craft Yang Comel !

Assalamualaikum hello hii babes n dudes yang comelz cantek lagi ohsem !

Hari ni tanpa segan silunya saya nak kongsi sedikit minat saya tapi saya tak reti pon nak buat.  Felt Craft, sudah lama sebenarnya saya teringin nak belajar buat benda ni tapi tak pernah ada kesempatan.  Orang lain dah macam-macam bentuk buat saya baru nak cari barang-barang untuk buat..hehe .  Memalukan sungguh saya ni bukan .. Haihh .

Tapi tak apalah..tak tahu kena la belajar kan.  jadi konklusinya saya pun search internet untuk dapatkan details tentang benda ni haa...hasilnya saya jumpa la satu blog yang jual benda-benda untuk buat Felt Craft ni dari A to Z semua dia ada jual.. dah order malam tadi..isnin or selasa sampai lah..hihi

* Kalau ade sape2 yang dah expert tu turunkan la ilmu kt saya ae..hee

Sambil-sambil saya nak promote la chocolate yg saya buat. Cantik+Sedap.
*Tempahan untuk doorgift, hantaran, birthday, engagement etc semua diterima,
* best price !
* hubungi 017 6069193 Shikin
^_^


Thank you for reading this entry ! <3



No comments:

Post a Comment